// Zorg algemeen

Wanneer 112 ?

Na een klein hartinfarct ben ik , vrouw, vijftiger, deze week, vanuit het ziekenhuis naar huis gestuurd met veel medicijnen.

Er waren geen vernauwingen. Ik blijf echter regelmatig krampende pijn op de borst houden en voel voortdurend wel iets van druk/pijn. Vanmorgen heeft huisarts tropononine-waarde laten meten. Die zit aan de bovengrens maar is niet te hoog. Ze heeft me aangeraden eventueel 112 te bellen als ik het gevoel heb dat het erger wordt. Kan dit alles ook door hyperventilatie/ spanning veroorzaakt worden,


0

Rapporteer

We zullen uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken.

RAPPORTEER ONDERWERPANNULEER


3 REACTIES

  • C H avatar
    bedankt voor het meedenken en delen van je ervaring. Ik kan me voorstellen dat dit voor prettig is. , Ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Zijn de klachten nog steeds regelmatig aanwezig?Prettige feestdagen

    0
  • Y v avatar
    , Ik heb hetzelfde meegemaakt alleen ben ik net 34. Een klein infarct wat te zien was door de troponine waarde in het bloed, deze was toen te hoog. Wat is de bovengrens , weet je dat misschien? En geen vernauwing, dat zegt mijn cardioloog ook maar alleen omdat ik een fietstest goed heb gedaan. Hebben ze bij jou een CT scan of katheterisatie gedaan?

    0
  • H P avatar
    U had geen vernauwingen, schrijft u, maar heeft wel veel medicijnen gekregen. De belangrijkste vraag in uw situatie is wat volgens uw cardioloog dan de diagnose is. Is er niets met uw hart aan de hand en heeft u iets anders? Of heeft u geen vernauwingen maar wel af en toe verkramping van de kransslagaders? Het verstandigste wat u kunt doen is op korte termijn een afspraak met uw cardioloog maken om te bespreken wat er met u aan de hand is. Dat bepaalt ook of het zinnig is om 112 te bellen wer u last heeft of dat u beter iets anders kunt doen wat op de oorzaak gericht is.

    0

Je moet Inloggen om te reageren

×
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
FunctionalAlways active
Statistics
Marketing
AcceptDenyManageSave
Privacy Policy