// Zorg algemeen

Pradaxa 150 ml slik ik 2x daags, ben inmiddels geholpen, ablatie, moet ik dit nog blijven slikken.

Zie onderwerp


0

Rapporteer

We zullen uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken.

RAPPORTEER ONDERWERPANNULEER


2 REACTIES

  • D D avatar
    Pradaxa 150 ml slik ik 2x daags, ben moe, snel buiten adem, zit niet lekker in mijn vel. kan dat door de pradaxa komen en wat moet ik dan doen ? heb ook een verhoging van mijn nier waarde

    0
  • C H avatar
    Er is helaas geen rechttoe rechtaan antwoord op die vraag. Sowieso kan er de eerste drie maanden na de ablatie niet gestopt worden met de bloedverdunnende medicatie, omdat er dan nog af en toe boezemfibrilleren kan optreden. Na deze drie maanden is het afhankelijk van het succes van de ablatie en de eventuele aanvullende risicofactoren die u heeft. Deze keuze is dus individu-afhankelijk en zal door uw eigen cardioloog, die uw medisch dossier kent, gemaakt dienen te worden.

    0

Je moet Inloggen om te reageren

×
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
FunctionalAlways active
Statistics
Marketing
AcceptDenyManageSave
Privacy Policy