// Zorg algemeen

Medicijn gebruik

In aug 2013 gekatheteriseerd en stand gezet, daarna tot nu toe veel medicijnen moeten slikken langzaam is de sex minder geworden en nu zelfs soms impotentie, mijn vraag komt dit door medicijnen?

0

Rapporteer

We zullen uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken.

RAPPORTEER ONDERWERPANNULEER


1 REACTIE

  • F S avatar
    Veel patiënten die aandoeningen van de kransslagaderen hebben krijgen een bètablokker voorgeschreven. Voorbeelden hiervan zijn metoprolol en bisoprolol ook wel voorgeschreven onder de merknaam selokeen of emcor.Deze bètablokkers hebben de vervelende bijwerking dat ze invloed hebben op het libido. Helaas moet ik dus ja zeggen op uw vraag, het kan door de medicijnen komen en het is verstandig om hier met u cardioloog over te praten en te kijken of aanpassing van de medicijnen mogelijk is. Succes ermee en weet dat u hier niet alleen in staat en dat het volkomen normaal is om dit met uw arts te bespreken.

    0

Je moet Inloggen om te reageren