// Zorg algemeen

Ervaring AND UA767PBT Bloeddrukmeter

Via mijn ziekenhuis heb ik sinds kort bovenstaande bloeddrukmeter ontvangen, als onderdeel van een home monitoring systeem. Ik heb ook een omron bloeddruk meter die heel andere andere uitslagen geeft. bijv op de AND 150/100 en tegelijk op de Omron 120/65. Wie heeft er nog meer ervaring met deze AND bloeddruk meter. Vermoedelijk zijn de uitslagen van de AND bloeddrukmeter onbetrouwbaar. Graag een reactie van iemand die ook in het bezit is van de AND bloeddrukmeter.

0

Rapporteer

We zullen uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken.

RAPPORTEER ONDERWERPANNULEER


1 REACTIE

  • F S avatar
    Dat is wel een groot verschil dus ik kan me de vraag voorstellen. U heeft echter uw vraag op het vraag het ons gedeelte van de site geplaatst. Wer u reakties wilt van andere gebruikers dan is het beter om dit item op het forum te plaatsten. Ik hoop dat u daar reakties zult krijgen. Even een vraag van mij aan u; u zegt dat op de andere bloeddrukmeter tegelijkertijd een bloeddruk werd gemeten. Heeft u een bloeddruk rechts en een ander links gemeten? Daar kan een verschil in zitten. De manier om bloeddruk te meten is eerst te bepalen aan welke arm de bloeddruk het hoogst is en dan vervolgens altijd die arm te kiezen en 3x achter elkaar te meten en hiervan het gemiddelde te nemen. Veel bloeddrukmeters hebben deze functie mogelijkheid.

    0

Je moet Inloggen om te reageren

×
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
FunctionalAlways active
Statistics
Marketing
AcceptDenyManageSave
Privacy Policy