// Zorg algemeen

Boezemfibrilleren

ik slik nu ruim 2 jaar elke dag Bisoprololf Accord 5 mg,1tablet per dag.1x per dag 1 zakje ,Poeder voor drank Carbasalaatcalcium.ik heb helemaal geen klachten ik bedoel Boezemfibrilleren ik merk er niks meer van.alleen als ik s ávonds tv aan heb heb ik zo nu en dan last van duizeligheid.daar schrik ik dan van is dat gevaarlijk ? zou daar de oorzaak zijn te veel koffie drinken ?ik heb het inmiddels aangepast 1 beker per dag.kom ik er noch eens van af van die medicijnen ? ik ben nu 73 jaarik ben blij met dit nieuwe Forum. de eerste vraag die ik gestelt heb ging over groene Smootie die gebruik ik noch steeds.dank voor de moeite

0

Rapporteer

We zullen uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken.

RAPPORTEER ONDERWERPANNULEER


2 REACTIES

  • H H avatar
    wil het noch even over de duizeligheid hebben.overdags en s middags heb ik het nooit.ook niet als ik dagelijks een uurtje ga wandelen alleen s’avonds als ik naar de tv zit te kijken,en als ik achter mijn laptop bezig ben het duurt maar enkele seconden dit heb ik niet elke dag gelukkig maar zo nu en dan. verleden week ook s avonds ging mijn polsslag opeens flink kloppen dat voel ik dan met mijn vinger aan de linker kant van mijn hals.daar word ik nou echt angstig van.en ga dan een paar rondjes door de kamer lopen dan zakt het gelukkig weer. ik ben al een tijdje niet bij de huisarts geweest ik ga alleen als het echt nodig is

    0
  • L D avatar
    Als u niets voelt van het boezemfibrilleren, dan moet u vooral de behandeling niet wijzigen. Ablatie is alleen bedoeld voor mensen die ook klachten hebben van het boezemfibrilleren.Boezemfibrilleren leidt niet vaak tot duizeligheid. Duizeligheid kent vele oorzaken. Bent u duizelig kort na overeind komen, of juist in een bepaalde houding? Heeft u een draaimolen gevoel? Het evenwichtsorgaan kan ook een rol spelen. Mogelijk is uw bloeddruk aan de lage kant, maar dan is het weer vreemd dat dat dan alleen 's avonds opspeelt. Het klinkt mij niet zorgwekkend in de oren.Het is niet amelijk dat u van de medicijnen afkomt. U zult bloedverdunners en ook wel zoiets als bisoprolol moeten blijven gebruiken (dit is overigens niet anders als u een ablatie zou hebben gehad).

    0

Je moet Inloggen om te reageren