Goedenavond,
Ik ben 28 jaar, en heb op 30 juni 2016 een ablatie gehad omdat mijn hart 2 tot 3 keer per jaar op hol sloeg ( supraventriculiere tachiecardy/cirkeltachycardie genoemd? Het was geen WPW ) Verder had ik nooit klachten betreft mijn hart. Nu was de behandeling geslaagd is mij verteld en heb ik een paar weken een wat onrustig hart gehad. Na 3 of 4 weken was mijn hart weer rustig en ging het erg goed. Ik had ook weer wat zelfvertrouwen en besloot om weer es te gaan hardlopen, les 1 van hardlopen met evy. Dit ging ook goed en had ook geen klachten. Behalve geen conditie wat normaal is na een ablatie? Verder heb ik een eind gefietst met mijn dochtertje ook geen klachten etc. Tot ik 2 weken geleden weer ging hardlopen, ik had een hele goede dag en qua conditie kon ik het ook goed volhouden. Echter was ik wel overgesprongen van les 3 naar les 10, maar het voelde erg goed! Echter de volgende dag was mijn hart weer net zo onrustig als vlak na de ablatie. Hier ben ik me zorgen om gaan maken en sindsdien heb ik iedere keer een tijdje nadat ik me heb ingespannen last van een onrustig hart onrustig gevoel in de keel ongeveer 1 tot 5 seconden lang en dan meerdere malen in korte tijd. Alsof ik last heb van heel veel overslagen en nu vraag ik me af kan dit nog door de ablatie komen heb ik dingen te snel weer opgepakt? Moet ik me zorgen maken? Ik ben hiervoor naar de dokter gegaan en loop nu met een eventrecorder maar ik maak me zo druk en zou graag ook een antwoord van u willen of dit vaker voorkomt en of het idd kan komen door de ablatie nog ivm herstel hart. en dat ik teveel van mijn lichaam heb gevraagd.
Alvast heel erg bedankt voor het antwoord.
2 REACTIES
Je moet Inloggen om te reageren
R H
L D